Mys i Väla...

I fm åkte jag till sis med hennes bil,, hoppades på en kaffe men hon var ju som vanligt utepå promenad,, så var inte annat än att traska hem...

Runt fyra nån gång åkte jag ut till Sofia & Emmie och var där heeela kvällen.. Mysigt så... Fick fika å mat och en massa prat i prat... Och mys med Emmie också,, glömmer ju alltid kameran.. :( Får se till att ta med den nästa gång,, så jag har en maaasa kort på det lilla livet....

Tog en sväng förbi pappa och lämnade lite saker i "garderoben" Flytta hemmifrån grejjer,, mest var det julsaker jag fått av ingen annan än mormor.... Han har ju plats så är perfekt att lasta av där emellanåt.. :) Rensade igår kväll/natt garderoben min för att få inte lite nytt och passade då på att rensa lite lådor och diverse saker.. Så nu är en massa skit slängt... :)

Nu har jag skrivit min att göra lista för imorn så jag inte glömmer nåt.. :) Minnet är som sagt bra men kort...

Längtar såå efter att flytta hemmifrån... Så mycket fint finns det ju,, efter en liten tripp på Ikea var jag som såld på allt,, blev ju inte bättre av Ullared direkt,, å Ikea-katalogen... Det kommer nån dag,, ett jobb vore bra att ha först så de får jag ta tag i imorgon och kolla/kika/ringa :)

Nu blire till att knopa så jag är pigg för en fm-promenad med Sofia imorgon.... Skönt att ha nåt planerat på fm, får då vet jag att snooze-knappen inte funkar.. .Konstigt att huvudet kan ställa in sig,, när jag inte har nåt planerat minns jag inte ens att jag stängt av knappen ens...

Prata med resekompisen förut om allt å inget.... Mest inget men ändå... Pratade lite om framtiden också,, vad som ska ske och hända.... Finns ju så mycket man vill göra.... Så mycket att testa på..
Denna bilden säger iaf mycket, och med den tackar jag för mig=)

Kommentarer
Postat av: Sofia & Emmie

Myspys att ha dej här!!

2008-08-25 @ 09:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0