Full rulle dagen lång

Sex and the city är slut och det börjar betyda läggdags för mig numera...

Dagen har varit full rulle hela dan..
Startade med en "morgonpromenad" med Sofia å Emmie de klart...
Blev snabbt hem för att sedan cykla till "jobbet" för möte om hur sommaren varit. (Kan även stolt säga att jag cyklat alla dagar jag jobbat,, det var mitt mål,, visst det är inte alls långt,, men jag tog ju dock bilen till skolan några regniga dagar så det var ett mål som jag klarade :)
Mötet gick snabbt och smärtfritt... Fick väll inte ur allt som jag kanske velat... Men, men,, trodde att nu när man var "vuxen och hade jobb" så skulle alla vara mer ärliga och säga vad de tycker,,  men det följer tydligen med hela livet,, att det är lätt att prata med varandra men inte inför varandra.... Jag anser dock att jag gjort min del av "snacket" och är nöjd ändå...!!
Så kul att höra att arbetskamraterna pratar så gott om en så till och med chefen uttrycker att hon är nöjd... Riktigt kul!!!

Efter mötet köpte jag två böcker till Bulgarien (ett måste i solen) mötte upp Sofia och sedan käkade vi här tillsammans,, smaskigt så... Fått träffa de två söta männskorna jätte ofta nu vilket är super-skojj och mysigt... :) Tack för promenaderna och ert trevliga sällskap :)

Sen bar det iväg för att fira moster där det bjöds på kvällsmat och massa prat-i-prat... Kusinen skulle rida och det skulle vi med tydligen,, sis var lite mer mogen och red ett tag i olika spring-sätt eller vad heter det.. Trav och grejjer,, eller nåt.. Själv tyckte jag hästen var way to Big (he´s name) så jag nöjde mig med att skritta två varv,, med kusin som höll i honom... Farligt med så stora djur...

Ska försöka börja läsa i Da Vinci koden nu,, tycker den är sååå seg bara men alla ger ju den ros... Iof Stieg Larsson böckerna har den värsta början så kanske även blir ros denna gången med...

Imorn ska jag fram å köpa dop-present,,, tyckte jag hade en bra present inom räck-håll,, men icke... På ett eller annat sätt (Sofia får ju inte veta:) så blir det något annat,, åt det andra hållet.. Ibland är man alldeles för givmild tror jag....

Sen blir det till att kolla Arn imorn,, sååå spännande,, ettan är ju riktigt bra så ska bli mysigt med en bio-tripp med min snuviga vänn jag inte sett på gööör länge,, då vi brukar ses 24/7 nästan... Får käka vitpeppar innan för smittar hon mig innan resan så lär jag vara butter....

Nej,, Sex and the city var ju slut så sängen kallar mitt namn ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är BARA roligt att spendera tid med dej!

Ses imorn. Kram och sov så gott.

2008-08-28 @ 22:03:14
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0