Dop för lillan...

Gårdagen var helt okej,, B kom hit och vi satt och drack lite,, tanken var att gå fram å kika på bilarna,, men slutade med att vi åkte med i pappas bil (dock bara ett varv och jag såg ingen jag kände) haha... Nej, men min tanke om det är sletet,, men det spelar väll ingen roll.. Å andra sidan är det inte så farligt... Hade iaf kempe trevligt och pappa tyckte nog att det var riktigt kul...
Andra tanken var Café och bar,, men damp ner på motorgården... Vi var aningen fundersamma om vi skulle gå in... Ifall vi kände igen någon.. haha.. Men vi gick in och det var nästan bättre än stadt.. (Nej,, jag kommer inte vara där mer) Men det var mycket bättre musik,, alla var trevliga och pratade,, drickan var billigare och det var allmänt okej... Visst kanske de inte hade samma intressen som en annan men ett å annat gött skratt fick vi oss allt därinne... haha...

Var hemma redan vid ett så imorse var jag riktigt pigg och det var dags för dopdagen..
Kyrkan gick snabbt och tur var det.. Kan bli så långdraget ju men prästen var "normal" och inte så där tråkig som andra präster.. Utan drog skämt och snabbade på det hela...
Sen var det mat och 14 olika sorters tårtor... Så 10 kg gick man nog upp känndes det som.. Och lilla dockan var så redig,, skrek inget i kyrkan och var så söt i sitt lilla pannband eller vad det heter.. :)


Stolta fastern,, att en aldrig blir bra på kort,, men dockan e söt som socker...

                             
  De stolta föräldrarna :)                             Lite ledsen, men lika söt ändå  
                            
La Familia                                                    Inne i kyrkan

Åkte sen hem och fick sprängande huvudvärk,, känndes som feber och blev orolig att jag blivit sjuk inför resan.. Men efter en 40-min sömn så släppte det.. Och jag fick mitt efterlängtande donken-mat och jag var helnöjd.. :)

Har precis rensat två till lådor här... Så nu är det nog bara sminket kvar innen jag rensat hela rummet... Sen Måste jag ha ett jobb,, att vara hemma ger en lätt-panik.... Nån som har förslag så kan ni bara höra av er.. Tar nästan vad som helst... (Okej, inte riktigt men)

Nej,, nu ska jag skriva packnings-lista och sen läsa minsann...

Hoppas ni haft en trevligt helg...!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka fina kort du har tagit på oss :) Å du blev ju jättebra på kortet ju!! Puss puss.

2008-09-02 @ 11:23:00
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0