Uppdates...

Jag fattar inget men nån ändring på gång så har inte kommit in på hela helgen,,
har nog ingen annan heller åd jag försökt läsa deras... haha

Helgen var hur sköjj som helst..
Startade ju med att jag var hos sis å Jimmy på fredagen... De har ja nog redan skrivit förresten,, känns som evigheter sen man kom in men så är ju inte fallet...

Lördagen är de nog jag missat ,, ja så är det..
Åkte ju ut till bror å Sofia där vi bjöds på varma mackor.. Såå gött...
Sen kollade vi lite på den nya grejjen på tv 4 .. Körslaget... Sådär,, som alla andra ring-&-rösta-program...

Sis messa å fråga om jag skulle med ut..!?
Tjena, var så osugen man kunde bli så nej, nej, och åter igen nej..
Men visst kunde ja komma förbi å tjöta..
Var ju hur skönt gäng som helst där beståenda av Malin, Karin, Sofia å Johanna...
Blev mer å mer sugen men sa ändå nej... Tills jag ångrade mig och tackade jag till lite att fylla tarmen med..
provade kläder... Inte lätt mé en syster som har xs haha... Men efter x antal om å men så hittade jag nåt att ha på mig..
Aldrig gått ut så sleten iaf... Syster hade inte ens rouge,, eller så sa hon de för att jag skulle skynda mig,, vilket jag är säker på... haha

Men ut till Stadt kom vi iaf och dra åt ...... vad sköjj jag hade...
Roligaste kvällen ute på länge alltså.. Många gooá skratt blev det... haha

Söndagen var lite jobbigare...
Men tackade ja till pizza hemma hos sis å Jimmy och deras gäst Robban...
Blev lika många skratt där om gårdagen kan jag lova... :)
Skrattar bara jag tänker på´t....

Igår var det träning, praktik ett par timmar och sen kom Becca å Jenny förbi... Tänkte jag skulle bjuda på nåt gött te kaffet,, slutade med negerbollar,, patetiskt ju.. haha
Ni vet va ni har att vänta när jag flyttat sen,, alla bjuder på goheter men hos Emelie får man niegerballs... Yes!!
De var kvar bra länge å sen stöp ja i säng....

Praktiserat idag....
Och även lurat en person.. :)
Första april ju,,, sis är på väg så funderar på om jag ska spela henne ett spratt,, e så dålig när man måste prata och driva,, lättare att sms:a....
Roligt skämt imorse iaf då jag gick å log en halvtimme efter bara jag tänkte på de.. :)
haha,,

Kanske skulle "damen" i den där könstiga affären driva med mig å Ylva när vi skulle handla idag med..
Ylva -Har ni bläckfisk ser jag här?
Damen -Bläckfiiis jaaaaaaaa

Att jag kunde hålla mig var ett under....

Nej, jag får nog massa mig iväg å ladda kaffebryggaren... mmmm :)

Hitta ju en bild ja tänkte lägga in häromdagen,bättre sent än aldrig... Lite likt mig i söndags...
image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0