Two step

Det går mycket frammåt med Ps.B nu vill jag lova.. :) Har pyttelite kvar att kolla igenom nu,, sen ska jag renskriva de anteckningar jag lagt till när jag läst igenom det,, å sen har jag den Stora sammanfattningen kvar... Känns så skönt,, å kulr är det också så finns inget att klaga på. :)

Ska försöka hitta ett brödrecept senare,, till fackprovet,, men då blir jag också tvungen att testa det och se om de verkligen funkar också ju,, men de ska nog gå det emd.. :)
Hinner jag så ska jag börja göra menyn å allt sånt där också,, men de får man se.. :)

Så skönt det är att komma upp i tid...
Har redan hunnit med en hel del och klockan är ju bara lite efter två.. :)

Precis ringt och bokat slingtid nästa måndag.. Åååh vad skönt de ska bli.. Tycker inte mitt hår växer jätte snabbt men uttväxten syns desto fortare.. Redan efter två veckor känns de ofräscht,, men men,,, nu har jag iaf tid nästa vecka.. :)

Nu ska jag fortsätta att plugga,, =)
Kollade mitt schema snabbt och det ser inga fel ut alltså...
image106
Helledig onsdagar och lång sovmorgon på fredagar.. Och slutar någorlunda tidigt på torsdagar då vi alltid jobbar hemma den sista lektionen. .:)  De närmar sig, de närmar sig :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket! Blev lite roligare om inte annat!!
Skönt schema du har då, ja du nu närmar det sej verkligen!!!! Kraaaaam.

2008-04-09 @ 14:24:01
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0