Tråkig rubrik...

Jag kommer aldrig på nån "rolig" rubrik,, såå tråkigt,, har ingen fantasi är bara att konstatera  : (
Blev en sväng till Vinninga igår för lite tjöt... Som innehöll mest studenten faktikst allt från klänningar, fester till gbg.. Och vi längtar alla lika mycket..!! :)
Sen blev det ju Donken (as always) och sen hem till mig för Step up var det tänkt då Becca skulle iväg...
Men såg inte på filmen utan satt å tjöta en massa istället,, vilket Verkligen kan behvöas ibland!! :)

Halv två åkte jag för att hämta mor,, och jag visste att de skulle ta tid då det låg ut på stora vägen vänster, vänster, höger in på grusväg men att jag inte skulle vara hemma förräns tre räknade jag inte med.... Var helt slut när jag kom hem..
Men hälsade på "mini"-Snuttan... Var en såå söt hund,, var tydligen renrasig schäfer, men vetitusan om de inte lurat dom,, såg precis ut som min lilla hund vi hade... Fast den såg större ut så antog att de var en kille, vilket de dock inte var.. Såå söt å så leksugen var den.... :)

Gick upp för 40 minuter sen och inte fått så mycket gjort...
Ska börja med att äta frukost,,, plugga psykologi.... Och sedan träna med Jenny senare.. Station, var bra förr så man får väll se om de e bra.. :)

Trevlig förmiddagskaffe önskar jag er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0