Tråkig fredag, men desto bättre lördag...

Jenny var stencool på GT:s och rörde inte en fena ens,, plus att hon inte hade ont sen heller, och inte idag vad jag fått info om iaf.. :) Stenhård på alla sätt !!

Gårdagen var inte alls så sköjj som jag hoppats på...
De var lite folk, kass musik, osv. osv...
Men sällskapet var ju bra.. :)
Å så klantig jag var,, första gången i "
hela mitt liv" tappade jag bort lappen till jackan... Brydde mig unte ubermkt då jag var säker på att få den imorn, fick nummer och grejjer och skulle köpa korv.. Då det slog mig att smarta jag hade Nyfikets nycklar i jackan,, hur dum få rman va..:!?
Glömde helt att lägga ur dem så där stog jag och var tvungen att gå in i folkmängden och prata med de i garderoben,, men ja var tvungen att vänta påstod dom..
Men efter att jag försäkrat dem om att min buss snart gick plus att hemnycklarna var i ,, så fick jag beskriva jackan,,, och så tyckte jag att jag såg den,, peka och beskrev Alla saker i fickan,, och ta mig tusan det var den.. :)
Men då tänkte jag att de kan ju inte vara svårt att "sno" en jacka där,, eller tänk omjag hade sagt att de var min å så var det inte min,, å de flesta har väll samma saker i fickorna nästan... nycklar, pengar, cigg etc.. !?
Jag blev iaf på mkt bra humör då jag återfått min jacka,,, :)
Sen hamande jag på en buss ändå,,, till Vinninga bar det med Becca, hennes bror å Jenny....
Var ju tvungen att ställa upp som sovsällskap när "mannen" är bortrest.... :)
Blev lite mackor och sen skönhetssömn...

Vaknade dock med huvudvärk, som vanligt... Fattar inte varför jag alltid får de,, allt blir dubbelt så jobbigt ju..
Men låg framför tv:n me Becca tills mammsen hämtade mig..
Hem och in i duschen för att sedan lämna grejjer till mamma, besöka Donken, hyra film å köpa mjölk & glass. :)
Sen begav jag mig ut till söta Sofia och bus Svea,,, eller tröttSvea var det nästan idag.. :)
Vi kollade filmen
image99
Och den var väll sådär,, jo men den var bra,, mkt roliga skämt,, men som alltid slutar de flesta filmer helt fel bara...

Har haft en mycket trevlig kväll ikväll iaf.. :) Tack Sofia!!
Och resterande av kvällen/in på natten har jag redan bokat dejt med Stieg Larsson-Luftslottet som sprängdes..
Ska bli såå skönt å lägga mig å läsa,, åå jag e såå nyfiken också... Får tacka Sofia för lånet igen=)

Så har jag inget annat att säga än God natt & Dröm sött!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur går det med boken?! Sträckläser du eller? ;)
Tack än en gång för sällskapet igår!! Så trevligt så!! Puss puss.

2008-04-06 @ 17:16:49
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0