Three things..

Tre Saker !


Tre namn jag skulle vilja vara döpt till:
Tea, Sanna, kommer inte på nått mer eller!?

Tre saker jag gör dagligen:
duschar, borstar tänderna, sms:ar

Tre tillfällen jag ofta gråter:
begravning, om nån ljuger ordentligt å sårar mig, när mina närmaste inte mår bra

Tre filmer jag aldrig får nog av:
Dirty Dancing är faktiskt den enda ja sett mer än tre ggr...

Tre saker inte många vet om mig:
Jag hatar att prata med föräldrar till kompisar, jag tror starkt på horoskop, jag tkr de e konstigt hur folk överhuvudtaget kan tro på spöken, andar, å diverse "löjliga" saker i mina ögon,, kan nästan bli arg på´t
Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
läser, tänker, promenerar (inte så fort jag är ensam, men hellre ensam än med nån)

Tre program jag gärna tittar på:
Desperate Housewifes, Glamour, Gossip Girls

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
Prata, få saker gjorda i tid inom skolan, ringa fel på fyllan (inte possitivt men ja e bra på´t)

Tre saker som jag skulle vilja lära mig:
Ha ett geografikst minne eller vad heter det, spela piano, laga riktigt god husmanskost

Tre förebilder:
finns så många,, små delar av de flesta i min närvaro helt enkelt
Tre saker jag har om 10 år:
egen lägenhet, espressomaskin, ett underbart sköjj jobb

Tre ord/uttryck jag tycker bör användas mer:
Komplimanger i alla dess former, tack!, att ta emot komplimanger å inte vifta bort dem


 

Tre personer som jag skulle vilja besvarade samma frågor:
De tre stackarna som orkar läsa hit...

Tre avslutande övriga grejer:
1. Gå inte efter utseende - det kan bedra
2. Gå inte efter rikedom - den kan ta slut
3. Gå efter det som gör dig glad!

De lyckligaste människorna är inte de som har det som är bäst,
utan de som på bästa sätt använder det som de har. :-)

Så kära vänner nu är det eran tur att svara å tagga andra !



Kommentarer
Postat av: Sofia

Kuligt, jag gjorde den!! :)

2008-04-03 @ 09:18:36
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0