Sunny

Blir till att spendera ännu en fredag hemma,,, rätt gött med... Var ju talang 2008 så det ska jag nog föröska kolla på tror jag.. :)
Hoppas att de kommer en del folk imorn så tiden går snabbt... Är ju inte många timmar men alltid roligare att ha något att göra ju... :)

Skjutsade pappa så han skulle ta sin första tur på hojjen förut... Tänkte att jag skulle kolla när han åkte iväg, det är ju det bästa han vet... Tro tusan att batteriet var urladdat.... Stackarn.. Var som ett barn på julafton som precis fått reda på att tomten inte kommer....
Men jag hämta ett par skor hos mamma å kom tillbaka när han snabb-laddat det så sen såg jag allt när han brummade iväg på den gula post-motorcykeln... hehe

Är, är inte rätt ord, var, bra irriterad på min enda lektion.. Vi skulle säga grupper till muntliga nationella och jag hade redan blivit lovad att vara med två pöjjkar.... Vi är blandade så dessa går i min klass.. Men nej det fick jag inte ,, max två... Och visst kan jag förstå det,, det Måste vara på ett visst sätt,, och det är väll antagligen bra töntigt av mig att vilka vara med nån jag känner.. Men jag vet ju själv att jag pratar bäst då... Blir lite att man kanske tänker líte mer om nån annan är med,, men de bästa är ju typ att bara prata på och inte försöka tänka så mycket...
Men men,, kasst att hon lovat mig innan om de nu inte gick,,, Men men,, säger som ungefär 10:e gången denna vecka om lärare... Jag är Inte ett dugg förvånad!!

Ska nog läsa lite nu ,, blev sugen på det..!! Borde kanske läsa till ett prov men det kommer ändå ha försvunnit tills på onsdag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0