Städ å plugg å kalas

Städningen gick som hejjsan,, tar inte så lång tid att städa mitt lilla rum,, å skönt är väll det.. =)
Fick även inslått paketen till ikväll,, då Johan fyller år...
Och satt upp en "tavla" som legat alldeles för länge då jag inte orkat sätta in några kort,,
men med hjälp av Sofia som skicka ett kort på bror så är det med fixat.. :) Tack!!

Har även gjort "skola 4" i Ps.B... Mycket intressant och enkelt då den skolan fokuserade mycket på alkoholism som är mitt case.. =)
Så nu är det bara "skola 5" kvar och den Stora sammansättningen kvar för mig,, gött att veta att jag inte behvöer stressa..
Har ju fackrpovsgrejjen kvar med men på en vecka ska det allt hinnas med känner jag : )

Tänkte börja på "skola 5" men såg att de var den längsta av dem alla så lika bra att vänta och ta det imorn,, ingen idé att göra halva nu och sen imorn vid sammanställningen ha glömt bort hälften så man måste läsa om allt igen..

Så jag ska lägga mig å läsa lite Stieg nu har jag tänkt innan jag ska fräscha upp mig innan gästerna kommer 18,00 :)

Laddar batterierna til kameran nu så ska nog kunna flika in lite bilder senare och inte bara "google-bilder" ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0