Sooool:)

La mig tilrätta i sängen med en filt över mig och skulle börja läsa,,men insåg att jag var galen när det var så skönt ute.. Så satte mig på balkongen och solade med boken istället... Hann ju börja svettas på bara fem minuter,, ååh så skönt det var! Blev hungrig så passade på att grilla där ute också,, ååh vad gött det smakar med grillad korv... Njutning på hög nivå!!!
Antar att solen tar bra mycket nu om man ligger ute,, hur man nu ska hinna? Känns som om läxorna snart flödar över...  Men men,, sen är det studenten ju, och då ska man ju vara brun... Ah,, de kommer väll.. :) Hade man inte varit så handikappad utan datorn när man ska plugga så hade man ju kunat sitta ute.. :)
Men det säkra före det osäkra..

x psykoligi inlämning av slutsats osv.
x eng speaking nat.
x eng writing nat.
x eng-svara på en massa frågor
x sv- muntlig redovisning om en författare
x göra om skriftliga projektarb. & lämna in
x fackprovet teoretiskt
x prov i barteknik
x eng listening nat.
x redovisa projektarbetet

Jaa, en del saker kvar så att säga,, trean skulle vara slapp? Vem sa de..!? Räkna ut att efter denna vecka är det ungefär sex veckor kvar... Eller mindre då vi e lediga alla onsdagar... Och en lektion fredagar.
Längtar efter att ta på mig den vita mössan NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0