snark

Huvudet börjar bli bra tungt nu kan jag lova...
Är osäker på hur det kommer gå imorn... Hoppat över en del saker som jag hoppas inte kommer med,, men om de kommer saker som inte står i häftet så har jag definitivt ingen chans... Det som är ett så viktigt prov,, bara att hoppas på att det är rätt frågor... :( Borde börjat plugga tidigare.. Men men,, känns okej iaf... Lättare att veta när man gjort det imorn...!! :)

Desperate var min paus ikväll och ack så bra det är..... :) Me like a lot!!!

Nu ska jag krypa ner å läsa ett kapitel ur boken så jag kan slappna av .. :) Bara jag inte glömmer bort nåt jag precis lärt in bara.. Njae,, men de tror jag nog inte... :)

Natt alla!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till på provet!
Jag håller en tumme!! Kram kram.

2008-04-23 @ 07:11:10
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0