Så svårt var det... Haaa

Har ju åter igen ändrat vår klassresa till den 23:e maj... Men vi hade inget studiebesök.... Men däremot en lärare som sa att -Jag fixar Allt...
Okej....
Men sen fick vi världens utskällning i måndags om att vi var så jävla lata och vi gjorde inegnting å den ena läraren skulle inte med å hej och hå...
Men men,, sa att jag kunde lätt ringa å höra, inga problem alls... Och de har ju valt gothia hotell.. Lärarna alltså...  Hur sköjj kan de va egentligen? Men men,, nu har jag iaf ringt och fått tid och allt så får vi väll se om de duger för dem imorn....
Så ska jag bannemej boka bord samtidigt.. :)

Funderar på att kolla om man hittar nåt annat kul studiebesök,, inte så lätt kanske men spana kan man ju alltid göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0