Partajj...

Idag kom nästan hela tjocka släkten till Nyfiket..
Mormor å sis var nog inte så förtjusta i maten som b.l.a jag....
Men men,, man kan itnte gilla allt ju...
Känns faktistk jätte tråkigt att det redan är "slut" på praiktiken..
Trivs riktigt bra där men jag ska ju dit redan nästa lördag,, sen får man väll passa på å gå dit å få färskpressad juice i sommar.. mmmm...
Stängde ju själv idag med och jösses vad jag har städat... Men det gick allt bra och fort ändå tyckte jag :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och om en timme kommer Becca....
Sen ska vi vidare till GT vid sju för att "hålla" Jenny i handen (bilket absolut inte behövs) när hon piercar tungan,,, ska bli sköjj å se hur de går till.. Vill också ju!!!! Men men man får se vart man hamnar i sommar först. :)

Senare blire fest,, och är mkt sugen så de kommer nog bli kalas..

Nu måste jag skynda mig,, alldeles för seg är jag.. Glamour börjar ju 17,35 också :P

Trevlig fredag önskar jag er...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hello... Har nog inte planerat så mycket i helgen tror jag inte. Imorn kommer mamma och er mamma hit på förmiddagen för att sätta väv i barnrummet. Sen kommer jag inte på nåt mer, men utan min kalender kommer jag aldrig ihåg något så... ;) Vore skoj om du ville komma och hälsa på! Ring bara så får vi se vad vi gör. Ooops, nu måste jag peta in en pinne i brasan...den ser nästan slocknad ut... Puss på dej sötnos.

2008-04-04 @ 17:22:01
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0