More free-time

Precis avslutat lite eng-läsning,, nåt häfte skulle vara läst tills imorn... Och innan det var det fack-frågorna....  Tre kvar men hittar dem inte så ska fråga imorn.. :) Sen får man försöka plugga in dom med.... Lättare när man var mindre.. Nu får jag läsa om och om och om och om igen för att få in hälften... Bläää

Tänk sen när man fått ut skolan hur mycket fritid man kommer få.... En massa mer lär det ju bli,, visst man kommer jobba och ha andra saker att göra när man flyttat med det är ju sånt man gör nu med.... Kommer jag hem fyra så har jag fortfarande saker att göra.. Slutar man jobba fyra så är man fri hela kvällen (inom de flesta jobb)
Ska bli skönt å känna känslan att man inte har saker som ska in/göras till nästa dag..:)

Hade velat se nått bra på tv:n men finns inget idag... Tyvärr.... :( Nån bra serie eller nåt kan de väll köra igång.....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojj! Här fanns massor att läsa sen jag var här sist... ;) Ja, modevisningen var väl sådär...men vi sponsrade ju Mellbys idrottsförening (? - nån förening iaf...).
Hoppas du har en go kväll... här är det långtråkigt som vanligt. Suck. Humöret går verkligen upp och ner som en bergochdalbana. Trött på det onda. Nu vill jag ha barn!! ;) Puss söta du.

2008-04-17 @ 20:16:58
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0