Light up!!

De var segt att sitta å vänta i skolan,, men men,, blev sligning iaf så nu är håret bra mycket ljusare.. :)

Hem och packade och sen hämtade pappa mig.. :)

Har vart lugnt hela dagen, kom inte hit förräns halv sju eller nåt tror jag inte...

Börjat med lite instuderingsfrågor nu men de var inte det lättaste iaf....

Känner att jag förtjänar läs-tid idag.. Så ska försöka komma i säng tidigt så jag kan mysa med boken... Det e det bästa som finns,, att ligga å läsa innan man somnar,, man slappnar av på ett helt annat sätt,, eller jag gör i varje fall det...
Det värsta är att om de är för spännande så blir det svårt att lägga ifrån sig den... Vilket de var igår,, och kommer vara idag,,, Närmar mig slutet och det blir bara mer och mer spännande ju,, sjukt.. :)

Dagens pinsamma var iaf när jag skulle betala sligningen,,, tror ni inte jag hade glömt plånboken i en påse i mitt skåp,, skolan är stäng,, fan,, Åhh vad jag skämdes men hon försäkrade ändå att det inte var nån fara så ska dit imorn.. Men man känner sig "fattig", typ som om man glömt de med flit... Kände hur ansiktet blossade upp..
Men men,, hon e så snällå vet ju vem jag är så det gjorde nog inte henne så mycket...
Boka tid innan studenten med,, =) En sak mindre att tänka på....


Jag hoppas att Ni, precis som jag,, har ett ljus tänt i fönstret, för att hedra lilla Englas minne och hennes familj.
Om inte,, tänd ett illa kvickt, vissa att ni tänker på familjen och lilla Engla..
Att sånt här kan förekomma i vårt Sverige är helt sjukt,,,
hur kunde det bli så här?
Ska man behöva följa barnens varje steg?
Usch, det är ett hemskt samhälle vi lever i....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0