Kalas blev det...

Men inte värst många bilder blev det ändå,, inga bra iaf,, lättare att ta kort på ex. Svea,, för är det fler personer så är det lätt nån av dem som gör en min eller likannade... image101

Far & dotter samt mor & son (födelsedags"barnet")

    
Sötaste taxen i kommun.. : )

Nu ska jag krypa ner å läsa,, blev helt inne innan jag gjorde mig iordning så när hon avr halv tänkte jag att visst hinner jag läsa lite till,, men som sagt min morfar är Alltid en halvtimme tidigare än utsatt tid,, vet inte men han kanske är rädd att missa nåt..!? haha...
Enda personen jag känner som seriöst Alltid kommer en halvtimme innan..

Imorn ska jag vara "hundvakt" åt lilla ( numera större) taxen en liten sväng.. Då SKA jag mysa med en vilostund tror jag,, så mysigt å vila med henne så de finns inte,, å tänk när bebisen kommer sen då... Då ska det vilas,, och pussas å kramas...
Ska bli såå roligt ju,, går och väntar (tillsammans med alla andra)
hehe,,
En sak som är säkert är att det kommer bli en bortskämd liten krabat som kommer till världen.... :) Då det är första allt,, första barnbarn för alla, första brorsdotter, systerdotter, barnbarnsbarn osv. osv... =) Mysigt så
Plus en antingen boxare eller fotbollsproffs,, nåt sånt så som den sparkar iaf.. :)
Läntar som tusan.. :) Och anar att den kommer den 11:e juni faktiskt,, en känsla i magen bara :)
Då är det skyldig mig en tid framöver sen eftersom de e den dagen jag tar studenten... :)
Kanske kan det kompenseras med ett 100 kort på barnvakt Till mig.. :) Vem vet.. haha ;)
(De låter rätt rättvist Sofia eller vad säger du?)

Go´natt Go´natt

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka krav du ställer. Att vara barnvakt... haha! Trodde vi skulle få tjata om det ju... klart du ska vara :) Men jag hoppas dock på ett tidigare datum än 11!!! Puss å kram på dej sötnos.

2008-04-08 @ 09:18:00
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0