Inga negativa tankar inte..!! :)

Dagen i Hyllan var seeg, känndes som om tiden stod stilla....  Men till slut var den Äntligen över...
begav mig till skattehuset och träffade chefen för hemvården,,, var ju bara en månad det gällde så känns onödigt att tacka ja (om jag nu får det) men får ta mig en funderare tills på fredag då hon skulle ringa..
Känner att jag kommer vara som ett levande lik i sommar.... Gå upp mitt i natten,,, jag som försover mig när ja ställer klockan på 09.30... Men som Alla säger,, man vänjer sig... Mm, jag kan ju hoppas att jag vant mig tills jag slutar iaf... Nej, inga negativa tankar nu inte... Jag kommer komma upp hur svårt det än blir.... :) Bara att kämpa på om det är tufft!!
Har dock hört lite saker från andra som jobabde där på påsklovet.. Men man kan ju inte alltid lita på andra... har ju hört lika bra saker från andra,, så enda sättet är att ta sig dit och skaffa mig en egen uppfattning ... :) Eller hur.:!? =) Possitivt, possitivt!!!!!!

Åkte hem en sväng till pappa emellan och tjötade lite.. :)

Fick ett samtal från lärarna,, vi elever har länge ifrågasatt att det saknas pengar,, att vi borde ha mer itll vår klassresa.... Men Ingen vet och alla skickar en vidare... Men nu ringde iaf mrs. L och medelade att vi har 36,000:- Så 7,000 mer än vad vi trott,, (som vi visste var borta, men ingen tog vårt ord på det.. )
Blir inte så mkt plus ändå men kanske får man 350:- i handen på klassresan, inte fel det heller inte..!! :)
Å traktorn är fixat.. Inte illa,, mycket bra gjort Äntligen säger jag..... :)

Blev bräda på F&S och sen hem och duscha och äta sparrissoppa.. Såå gött är det ju.. :)

Nu läser jag på prov och det går sådär... Fick idag reda på att vi ska peka ut Vart styckningsdelarna sitter på det s.k. djuret,, lätt!? Not..... Det var ju bra att de sa det En dag innan iaf...

Är ju ett viktigt prov så får sätta mig ner och öva, öva och öva lite tills innan Desperate.. :)
image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0