Fackprovet is DONE!!

Väl när jag plockat fram alla mina varor och satt igång så känndes det ko-lungt... Ingen stress, men heller ingen vila... Sen blev mousset inte bra då jag hade för mkt vitlök men sket i det å ställde in det i kylen.... Satte igång och förberedde lite och stod sen och bara väntade på att klockan skulle bli 11,00.... När den väll blev det så blev det fart å fläckt,,, blev stressigt som tusan,, men turen var på min sida (ägget hade inte gått sönder på morron:P) så stod jag färdig 11,15 för att gå in till sensorerna.....
Pust vad nervös jag blev,, sa fel gjorde jag med för den delen..
Ut å städa ihop...
In å hämta tallrikarna och fråga hur maten smakat... Smaka bra fick jag till svar men hade kunnat baka in havtornen i maträtten plus haft en citronskiva å dill eller liknande på fisken.... Mer hann de inte säga,, kan ju hoppas på att de var de enda de tänkt säga också :)
Men det är skönt att ha det gjort nu så man får vänta och se vad betyget blir.... haha...

Fick även lite agg mot mig när en "klasskamrat" kom och skulle lämna in pengar.. Senaste dagen i fredags,, ändrat till igår.... Sa snällt att busspengarna kan jag ta men presenten är redan fixad så du får väll fixa nåt själv till lärarna.... Aningen agg och det förvånar mig inget om en eller annan lärare har några ord att säga till mig..
Men men,, hade de velat haft sista inlämningsdag idag så kunde de väll för fan fixat det själva... Tänker inte vara ett dugg snäll längre.....
Som i måndags,, vi skulle samla in pengar till traktorn.. Eftersom alla klagat på att jag sagt dumma datum(då de inte fått lön eller studiebidrag host) så sa jag att nån som vill ta  tag i det?? Var som om nån dog.. Ingen svara men de fick själva bestämma ett datum då jag ska ha in dem.... Så vi får väll se...
Kan ingen annan röra ett finger så tänker jag ta mig tusan inte vara snäll heller kan jag lova...

Åkte hem och satte mig i solen lite..
Och åkte sedan till vårdcentralen för att ta fästing-sprutan... Gick så snabbt så jag är osäker på om hon verkligen spruta in nåt vaccin.... Hoppas på det bästa.. Satan vad dyr sprutan var tyckte jag.. .Som inte har koll på nåt sånt... Men men,, jag åkte med far hem och gick ut igen å satte mig i solen,, denna gång i trosor å bh.... Trotsade blåsten å satt i 45 minuter men fick till slut nog...

Sis har precis vart här så vi har druckit kaffe... Göttigt så...

Ikväll blir Sun-Trip filmen... Kolla lite ideér till karnevalen.... =) Med Becca å Jenny,, så kan nog kanske röra sig om en glass på Birgers eller liknanade också...Det får vi se sen.... :)

Nu rinner tiden iväg så ska ut å trampa iväg till F&S...

På återseeende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0