109,27:-

Efter fm-träning samt Glamour så begav jag mig till stan tillsammans med mor..
Skulle leta efter skor,, å de gjorde vi... Besökte alla utom den vid Hjerbergs vad den nu heter å den där Skoelegans, men dom gillar jag inte usch..
Men efter mycket tittande så hitta ja några, men de var ändå inte perfekta.. Men hitta ett par på första stället Scorett,, brukar vara så....
Traskade runt och efter lite förfrågningar så insåg vi att det kommer Inte komma in mer skor... Tänk på resten av studenterna!? Eller känns som om jag är tidigt ute,, vet knappt ingen som köpt, eller jag Vet ingen annan..
Och de fanns inte mycket att välja på.. Visst många besöker väll andra städer men hälften kolalr säkert skor här...
Men till slut blev de iaf dessa:

Tyckte de var jätte söta,,  Blev även två till par skor då det var ta tre för 2... Ett var "vanliga" att ha i sommar plus ett par andra lite "finare" eller vad man säger..
Hitta en bh på Gina,, så ska prova den under klänningen (inte orkat än)..
Var tvungen att springa in på Mq å se om de hade Min klänning och visst tusan hade dom det.. :P Men men,, strunt samma..!!

Letade även efter vårjacka,, visste väll typ hurn jag ville ha...  Ville haft mudd och kort fast inte såå kort..
Men blev till slut en på H&M,, lite osäker.. Men nej, ville ha en neutral svart, och det har jag fått nu.. Så får väll känna lite på den och se,, men blir nog en keeper.. :)

Blev en fika på både Söderströms och hos mormor sen.. :)

Jag tror ärligt att jag får feber av affärer,, blir gör varm och känner mig sjuk.. Men det går ju över, som allt annat :)

Hade lovat att laga till mat idag,, glömde naturligtvis quinoan när vi handlade så de blev ris och ratatouillelasagne.. Låter konstigt men oj vad gött det blev...! Köpte även miniköttbullar med chilismak... Smaka på såna hos bror å det var ritkigt goa tyckte jag :) Smidigt var det att köra dem i mocron med.. :)
Testade även "stekpannebrödet" och det blev helt okej faktiskt så de ska jag ha med..

Har nu precis fixat till hela "fackrpovsgrejjen" och är nöjd=)
Får väll se hur de går har 2,15h på mig att laga,, kan bli knivigt men men,,
(Därav min rubrik.. Kosta så mkt för allt,, dock inte de dyraste sakerna inräknade då jag inte hitta dem men men)

Känns konstigt att "sitta hemma" en fredag.. Var bra länge sen...
Men skönt har de vart,, är helt slut..
Så ska nog krypa ner med boken och sen somna skönt och ladda för att jobba imorn på Nyfiket.. :)
Kommer nog bli kanoners..

Har ju kvällen imorn att se fram emot emd tre störtsköna brudar så :)

Natti Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Verkligen söta skor! Du kommer vara såååå fin... :)
Väcker gamla minnen till liv när man ser massa vita fina kläder, kommer liksom ihåg känslan de där sista dagarna. Kraaam å puss.

2008-04-12 @ 10:06:05
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0