Tursam dag....

Tjugo över nio satt jag redo i vägverkets väntsal... Det enda jag hade i huvudet var -hur ska jag säga till mamma å pappa, bor å syster att jag kuggat? fan fan fan
Gick in,, svarade på alla fårgor, kollade de jag markerat ,, tio minuter kvar,, ska jag kolla fårgorna igen? Ska jag vänta tills alla andra gått ut? Eller hur tusan ska jag göra.. Eh shit the same,, var så satans säker på vad det skulle stå...
Klickar på rätta knappen...
Det första jag såg var Godkänt,, med gröna bokstäver,, först tänkte jag fan har datan gjort fel nu?? Fan , hallå jag klarade det..!!!
Fick 52 poäng, vilket är gränsen, så hade de stått 51 hade jag kuggat,, fan vilken jävla känsla... Nu behöver jag aldrig nån gång mer öppna den äckliga boken ... Känns lite som att jag har ett liv igen.... Fan vad GÖTT!!!
Tove kom utanför,, gav henne ett prov å sen sa hon -Jaha, men då bokar jag uppkörning nu då.. Shiiit,, vad fort allt går.. Fast egentligen inte för dels är det lång väntetid, jag har halkkörningen kvar plus en hel del lektioner,, men det är ändå på väg,,, jag behöver inte sätta mig i en månad till å läsa teori utan det är FÄRDIGT!!
Var en stor klump som släppte,, sen tänkte jag fan vad kasst med 52 poäng,, ur dåligt, men vad fan jag har Klarat det...!!

Har en hel del i skolan att ta igen nu bara tyvärr... Har inte ens brytt mig om att kolla vad jag ska göra eller vad jag missat sen Bulgarien,, har bara haft teorin i huvudet,, men nu är jag definitivt fit for foght..!! Ska till å med bli kul att sätta sig med engelskan ikväll... Jämför allt emd teori å då finns det inget i hela världen som är tråkigare..!!

Åkte till syster efter skolan för att dricka kaffe med henne å far.. Kollat Samos bilderna tre gånger på mindre än en vecka nu.. hehe,, snart kan ja berätta om dem istället.. ;)
Pappa skulle skjutsa hem mig (lat som jag är tyvärr) å såg då att både brors å Sofias bil var hemma så bestämde oss för att kika upp ... Blev en till kopp kaffe å lite tjöt där också...  Så skönt, för nu har jag TID med kaffe pauser hur mycket som helst.. =) Egentligen stoppade det mig inte förut heller när ja läste teori men nu slipper jag dåligt samvete om kvällarna iaf... =)

Fan vilken push i rätt riktining detta är... Fit for fight som tusan nu =)

/En tursam å glad Emelie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0