Trött, frustrerad å fundersam

Försöker få inlite teori i mitt huvud klockan 23,44.. Går väll sådär... ALLA ger oliak råd, sitt vid datan det är bäst skit i datan det är kasst,, läs hela boken så du vet det mesta, fokusera bara på det viktiga,, läs det du inte kan, kolla på internet, gör pärmarna på Sten-Inges, skit i pärmarna de är bara skit...
Inte för att de gör nåt att alla säger men vet inte vilket sätt Jag själv lär mig bäst på...
Kärkortet känns såå långt bort.. Å jag är såå trött på allt vad det innebär..
Ska man vara inställd på att man verkligen kommer klara det? Å sen bli besviken...
Eller ska man vara inställd på att inte klara det å istället bli glad?
Det sista alternativet låter bäst men tänker man efter så känns de som att när jag tänker så så har jag redan bestämt mig för att kugga...

Men kan inte göra annat när man på datorn på Sten-Inges har gjort kanske sex test, å klarat ETT enda... dubbel suck...

Inget vet exakt datum när jag har det,, så skulle kunna säga att nej skiter i det å bokar om, vilket ja inte kommer göra, men vilket skulle kännas jääävligt gött...!! Iof vem bryr sig.. Många kuggar.... Men vem fan vill säga att man kuggat??
Vart har mitt läshuvud tagit vägen..?? Ingenting går in längre,, samma med prov i skolan,, aldrig vart så kass på prov som jag blitt... =/ Hmm,,, bara att erkänna å bvara glad för den tiden man hade lätt för sig.. Borde börjat öva för ett år sen känns de som... Gaaah,,, har panik,, borde lägga mig för vet att ja imorn kanske inte får in nåt heller eftersom ja mesta delen har ont i huvudet å är trött..!!

Vad ska man fokusera på å hur ska man tänka..??

//En frågande Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen! Vill du komma och dricka kaffe med mej idag, äta lite kaka och sånt? Så ska jag hjälpa dej med teorin. Jag är urbra på sånt...(fingers crossed) Kan försöka iaf =) Puss puss.

2007-09-05 @ 07:07:48
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0