Tjoho!!

TJOHO Äntligen är man tatuerad... Var inte ett skit nervös ,, satt å undrade när det skulle komma ... Väll i stolen fick ja lite msått panik men sen när han väl började känndes det lite i början å sen ingeting,, så det är absolut nånting som jag skulle kunna göra igen.. Funderar redan på en til men är inte helt säker så får väll suga på det lite till.. =)

Annars har ja vart i skolan, skrivit menyer i tre timmar för att sedan baka bullar å kakor i tre timmar inför helgen... Ändrat mina kurser också så att jag slipper teckenspråk för hörande steg 1.. Gött !!

Älskade mormor kom för ett tag sedan så vi har tjötat lite... Ska strax äta nu=)

/Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du e tokig du... Andreas sa att du skulle tutuera dej, men jag fattade inte att du bokat tid ju... Haha. Grattis eller vad säger man?! Vad blev det? Pussar i mängder.

2007-09-04 @ 17:05:29
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0