Tisdag 18,44

Var på Hyllan idag,, usch, fy å bläää så tråkgit det var... Om inte klassen vart så underbar så man skrattade sig igenom hela låånga dagen medans man står å kockar så hade i varje fall inte jag klarat av en sekund där..
Efter skolan var det körlektion *2 som gällde... Hejsan hoppsan,,, hade jag haft uppkörningen då hade jag kuggat,, p.g.a att jag körde alldeles för långsamt... haha Kan inte tänka mig själv köra för långsamt,, men det är sååå sant.. Kör alltid 10km/h för sakta typ.. Men tänker hela tiden att de är bättre än att köra kör kort... Förklarade de för henne å hon sa nej, gasa på, kör precis som du kör hemma,, annars finns det en risk att du inte klarar uppkörningen.. Herregud, vad håller jag på med... Nästa gång blir det hastighet som gäller... ;) Halkkörning på torsdag,, åker upp med fyra killar å ska tydligen köra med den som kör mest maskulint så att ja lär mig lite *host.... Fy fan vad nervig jag kommer vara....

Ne nu ska jag renskiva mitt öl arbete om Heineken.. =)

Hejsan hoppsan //Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Halkkörningen är urkul!! Kommer gå så bra!! Ses imorn på kiboxen :) Puss puss puss.

2007-09-19 @ 12:53:27
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0