Lugnt och skönt...

Hjärtgåingen som jag nu vet att de stavas är avklarad.. Medelåldern var väll runt 40 kanske till och med 50 men de var i alla fall för en bra sak=)

Nu är jag hemma hos pappa,, kollat på en film och tjötat lite.. Mysigt.. Becca kom förbi en sväng också.....

Denna helgen har jag verkligen Bara vart hemma och tatt det lugnt.. Träffat Becca nån timme bara.. Och gått hjärtgoingen, syskonen var hemma i fredags.. Annars har det vart lugnt.... Har läst livstid av A.B, suttit vid datan, kollat på tv och bara tatt det lugnt.. Har vart så underbart skönt...Har verkligen kännt att ja inte orkat göra ett skit,, har bara tatt de lugnt,, de borde man göra oftare..
Filmkvällar eller Stadt har inte lockat ett skit denna helgen,, å de har varit såå fantastiskt skönt..=)

Satte mig här å installerade nys msn,, en person online på "vänner" helt sjukt,, brukar alltid vara en massa folk inne,,, men de kollar väll på kassa  filmer eller är sket kanon inne på stadt... ;)

De var allt för idag.. //Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0