Läser, läser å läser lite till...

Idag känndes det som om jag var uppe med tuppen nästan,, uppe vid tio,, ut med hunden , käkat frukost å sen läst teoriboken... Egentligen skulle jag knipa käft om att jag läst har jag tänkt å inte säga till nån när det är.. Men har insett att om jag klantar mig så är jag inte den första.... Boken har gått kanon att läsa... Det närmar sig med stormsteg å känner mig lite halvt om halvt säker om hur det kommer att gå.. Eftermiddagen ska jag spendera med boken DU & JAG i trafiken, hemuppgifter.. Svara på alla dessa frågor å se hur mycket jag fått in... Har letat efter nåt prov på internet.. Hittade ett men var bara tio frågor så... Ska elta vidare senare.. Ska även sätta mig å läsa boken om vägmärkena... Mitt mål är att kunna alla vägmärkena innan dagen är slut,,, vågar itne säga hur det går men hoppas på det bästa iaf.=)

Nu ska Emelie kila iväg å steka pannkakor för att sedan läsa vidare ......

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kommer säkert gå bra, och skulle det inte göra det
är det bara att försöka igen. Men jag tror på dej!! Lycka till!! Vill du ha hjälp är det bara att höra av dej så övar vi ihop! Jag kan ju alla vägmärken...NOT!!
Men kanske inte är fel att lära sej...en gång till.
Var mysigt att ni var här och fikade! Kom snart igen! Pussar i mängder.

2007-09-02 @ 16:05:45
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0