Heelg:)

Halkan gick fin fint,, dock tyckte jag inte att det var så roligt som alla andra säger, utan när de sa att det var slut var jag bara glad.. Men det är väll för att jag är anti alla andra som de säger.. ;)

Jag har fått några (några=vissa har tydligen bara försvunnit!!?? Nee) bilder ifrån Bulgarien idag .... Jag tror jag vet varför jag inte är sugen på att festa,, p.g.a hur hemsk jag ser ut på kort när jag är full.. Aj, aj, aj vad hemskt...!! Ne så är nog inte fallet men det skulle faktikst kunna vara en riktigt bra anledning till det..
Hemska tanke när jag ser de där korten,, ser ut som hej kom & hjälp mig ungefär... haha...
Annars var de ju verkligen fina kort, 20 allmäna kort, 175 på strippshowen å resterande120 när man var dyng typ...
Men för övrigt var det ju så hela resan också... :/

Nu drar snart spexet igång på Delagardiegymnasiet.. Tjoohoo..  not... Usch hade ingen lust, så me anti alla stannade hemma.. = )
Blir istället till att åka till Hanna senare å mysa med en film å chips med henne, Malene å Natta... Myspys!!

Imorn bär det av till Gbg halv nio för bokmässan.. Me anti alla igen... Ne där har de Fel, de är dom som är anti normalt att läsa en bok.. Jag vet en kanske två till i min klass som tycker det är skönt att ligga å läsa en bok.. Asså de finns inget bättre så jag måste säga att det är alla andra som är anti.. =)

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0