Frustrerad

Nu sitter jag här å är grymt frustrerad....

Man försöker verka "vuxen", träffas å ska prata ut om den sjuhelvetes låånga veckan i Sunny Beach....
Det är ingen som vet att ja har denna blogg knappt men är ändå svårt hur mycket man kan skriva.. Kommer folk tro att jag är galen som lägger ut mitt liv så här!!?? Hmm, det är svårt men skit samma...
Folk säger till mig att ja bryr mig för mycket om andra å att jag borde berätta för andra hur Jag mår, hur Jag har det... Okej,, efter ett tag funderingar så inser jag att nu är det min tur, jag måste ta avstånd från dig ett tag för att du ska kunna betyda så mycket för mig som du en gång gjort,, jag är ärlig å säger det till mig å du kallar mig egoist... What the?
Jag gör som ni säger,, för en gångs skull å får egoist slängt i ansiktet på mig, frågar vad jag tänker med å jag svarar, för en gångs skull mig själv... Du kanske glömt alla de nätter jag tröstat dig,, alla gånger jag föröskt hjälpa dig.. Det enda du minns är de få gånger du frågat mig hur jag mått, de få gånger du stått vid min sida. Jag visste att det skulle låta så å jag  bryr mig inte... Skiter i om du kallar mig egoist...
Förklarar hur mycket du betyder men att du gjort mig så arg hittar inte ord men p.g.a dig har ja haft hemlängtan i en hel jävla vecka utan att du ens märkt nåt... Förklarar precis hur jag känner å detsamma gör du..
Sen kommer orden ur munnen på dig -Du vet själv hur du mådde när din pappa fick cancer....  Jag blev fan stum, satt å bara glodde på dig.. Detta trodde jag ta mig fan inte om dig...
Jag har inte berättat en tredjedel om min pappa å hur det har varit  å ändå använder du detta emot mig...!!?? Inser att du kanske inte är en vän som jag borde ta vara på...
Du jämför min pappas cancer med att du har vart otrogen å kanske ska göra slut med din pojkvänn......
Asså hur fan är du funtad eller.... Du säger att det kansek var dumt sagt,, KANSKE????? Att jag inte klappade till dig berodde på att Sabina satt bredvid....

Säg inte till mig att jag ska tänka på mig själv ibland om jag får ordet egoist kastat på mig... Jämför aldrig mitt liv med ditt.... Jämför inte min pappa med din jävla pojkvänn...

Har alltid tänkt att alla har nåt problem, alla mår dåligt ibland,,, men är det verkligen så?? Kan folk överdriva för att man ska tycka synd om dom?? Kanske är det så,,, Ju mer ja tänker efter ju säkrare blir jag.... Tyvärr....

Detta delar jag med mig av, säg gärna att jag lägger ut mitt liv men nån gång måste vara den första.... // Ego Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hmm... Sånt är det. Jävligt tråkigt när det händer men kanske är lika bra så får man veta vem man kan lita på. Alla vänner är inga äkta vänner, tyvärr. Kanske kan lösa sej men annars får man se till vad och vilka man har kvar. Vi finns här för dej. Alltid. Kramar om.

2007-09-02 @ 09:08:15
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Emelie

Sant det du säger.. =) Vet att jag har er,,, du är så himla söt gumman..!!
Finns här för er också, hoppas ni vet om det..!
Nu ska jag iväg å steka pannkakor.. :P Kram på dig..!

2007-09-02 @ 13:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0