Diskussion med mig själv

Längesen jag så kallat uppdaterade.. Hlegen var lugnt.. Veckan har också varit lugn,, skola, skola å lite träning, läxor... Sen ahr aj somnat typ mellan 1-2 timmar som en stcok efter skolan, har inte haft nån energi, tänkt att vila 10 minuter men stensomnat varenda gång å bara snoozat (hur de nu stavas) i en timme till..

Idag hade jag en diskussion med mig själv när jag låg framför tv:n,, var rätt intressant nu när jag tänker tillbaka..
-Ska man åka iväg å träna kanske.?
-Njae, finns inget som låter lockande
-Men sis ska ju på core så skulle juh kunna hänga med då ju
-Men de var såå tråkigt,,
-Men de är bättre än att ligga här
-Men guud vad skönt de skulle vara att vila lite å Bara ligga framför tv:n
-Men jösses, det gjorde du ju hela dan igår.
-Åhh, men tänk å cykla dit,, fan jag orkar inte
-Herregud, du cyklade inte ens till skolan idag din jävla latmask
-Nej, men jag cyklar fan alla andra dagar, medans Alla andra åker bil
-För att du inte har körkort, herregud så jävla lat kan du inte vara
-Men hallå, jag ser att det regnar ute..
-Och, lite blött..?
-Lite, det regnar fan massor... men syster kanske tar bilen
-För fan res på arslet å boka dig
-Men fan,, kaffe, en pepparkaka å tv heeela kvällen..

Så höll min diskussion på i säkert två tre timmar medans jag låg frmför tv:n.. Mitt negativa jag bestämde mig,, messade sis å skrev att jag sket i det.. Satte mig vid datan.
Å tänkte,, fy fan vad äckligt lat nej fy fan heller..
Bokade mig å trampade iväg, tränade å cyklade sen hem för en dusch,, en macka å sällskap av sis, Jimmy, å mamma..
Fy Fan vad skönt det var ,, ååh,, tog i så det skrek om det för att jag enbart äcklades på mig själv...
Så här jävla lat kan ingen annan vara... Eller joo de Vet jag att folk är men gud vad nöjd man är efteråt... =)

Det är lättare att Veta att man ska träna, som imorn Vet jag att jag å Sofia ska boxas,, då går det såå himla mkt lättare för då kan man inte dra sig ur.. =) Får kanske börja planera hela min vecka, avsätta tid för tv, data, läxor, träning å allt.. :P Nee men de skulle vara enormt skönt att ha ett schema att följa..
Som igår, jag gjorde typ ingenting, jo gjorde läxor å sånt men satt ändå vid tv:n å här,, då kunde jag lika gärna åkt iväg å tränat.. Men då tog det negativa över... Det får de ta mig tusan bli ändring på...

Nu ska jag strax krya ner å ladda för halkan imorn, lär skriva om det då jag kommer vara sjukt nervös..=)

Go´natt alla soffpotatisar // Emelie, den största av dom alla...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0