Virrig, hysterisk & sjukt nervös

Idag gick körlektionen ännu bättre än igår..=) Kanske är 80 minuter för långt.? För idag gick vi igenom alla kontroller så man kan förbereda sig lite,, annars gick de faktikst fint... Men när vet man om man verkligen är Redo för uppkörningen? Kommer man att vara redo? Hmm..!!??
Vilken inställning ska man ha? Samma som med teorin man kan inte tro att man klarar det å bli beviken men heller inte att man kuggar för då ger man inte ifrån sig så bra tror jag inte.. Kanske man ska gå dit med samma inställning som jag hade inför teorin..!!?? Och klara det precis..? Hmm, klurigt värre
Fick också reda på idag att på den stora dagen ska jag sitta å vänta å vänta å vänta i  ungefär fem hemska timmar.. Gaaah... Vi är tre pers. Vi ska ha varsin körlektion (då de andra åker med i bilen) Var och en ska göra säkerhetskontrollerna då de andra kollar på... Sen startar uppkörningarna... Och otur som jag har så är jag så klart sist.. Då ska jag sitta och vänta och sen får ja se hur de gick för de andra.. Vi har samma gubbe att köra för så om de två första kuggar har han kanske en dålig dag och kuggar mig med..!!?? Eller så kanske han har en jätte bra morgon, godkänner de första och kuggar mig för att han sen är trött på skiten..?? Åhh jösses vad mtycket tankar jag är... Det är lite mer än en vecka kvar och jag kan inte somna om kvällarna då allt detta cirkulerar i min hjärna..  :/ På folk som fått körkort låter det typ som om det bara ebror på om uppkörningsgubben har en bra eller dålig dag.. De som kuggat säger typ ja men han den andra han var gör trevlig och glad och godkände mig, den andra han var vresig, prata inget och kuggade mig..!!?? Jösses Är detta sant..?? Är det bara öde om man klarar det..!!???
Tänk om man gör fel det första,, asså enligt mig så är jag nog inte överkäsnlig men då kommer jag stortjuta,, säga nej nu åker vi tillbaka jag har kuggat och vill inte vara i denna bilen längre.... Och tänk alla noteringar han gör... Då blir man ännu nervösare..
Tänk sen när eller om man kuggar,, ska man gå till skolan? Eller bara gå hem och gråta? Vem ska man berätta för först hur det går...!???
Jag har är satans nervös, är inte nervös för mycket men detta tar fan kålen på mig.. Så fort vi sitter å pratar i skolan kan jag bara avbryta och börja prata om detta... ?? =/ Måste lugna ner mig, andas, tre djupa andetag...
Till sist kan jag säga att hur det än går är jag överlycklig att jag kommit så här långt... Om jag inte klarar det så tar jag några mer lektioner och tar en ny uppkörning...
Tänk dom som inte har körkort..? Iof i stan spela roll, men sen när man (kanske) har barn och ska skjutsa? Det är en frihet man helt enkelt inte kan vara utan...
Nu har jag svamlat nog om detta.. Kommer säkert femtio inlägg till inom den närmsta veckan så ni får läsa mer... //Emelie (den nervösa jävlen)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha din lilla nervösa jävlen... Vad gulligt det låter. Förstår din oro. Jag sov inget natten till min uppkörning, på morgonen hade jag och en kille körlektion sen skulle han köra upp och sen jag. Jag fick åka med när han körde upp. Vilket var sköt för mej för han körde som en kratta och fick godkänt så jag blev rätt lugn då... Haha. Lycka till vännen! Du är bäst.

2007-10-17 @ 14:52:57
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0