Tisdag 18,27

Gud vad jag är trötter... Märks så himla stor skillnad på att gå upp en halvtimme tidigare....
Körlektion i 80 minuter var seegt så tidigt på morgonen.Satt å gäspade ikapp känndes det som... Men de gick in en del så det var väll tur det....
Jag börjar bli mer å mer nervös inför uppkörningen,, trots att det är ett bra tag dit så skakar jag nästan bara jag tänker tanken att sitta där... Pust å stön.... Men men,, är bara att boka om ifall det går åt fanders.....:/

var på Hyllan idag också... Tjolahoppsan vad det var segt,,, stod i disken idag serrni å det är riktigt soft faktiskt... Men trååkigt.. Inte för att jag stog i disken utan för att över huvud taget  vara där...

Skulle tränat,, om ca 4 minuter,, men blev icke så.. Sofia skulle ta en promenad å Becca orkade inte,, å jag kännde inte för att åka dit själv så struntade i det helt enkelt..

Ska försöka ta tag i lite läxor nu,, ska skriva om nånting nytt,, på okänd mark, om nån resa.. :/ Får se hur detta slutar.. =)

Hejsan Hoppsan //Trött Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heeeej. Förlåt att jag bangade igår men det var såååå skönt väder ute! Jag är ju inomhus hela dagarna... Du skulle följt med istället!! :) Om du ångrar dej ang ki boxen får du höra av dej. Jag väntar med att avboka tills imorn... *hoppas* Ha det bäst kära du. Puss.

2007-10-03 @ 15:39:55
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0