Lördag 20/10

Dagen har  vart lugnt,, började med att spinna imorse vilket nästan tog kål på mig.. Fram till stan med mamma en snabbis och uträtta lite ärenden...
Hem och blev bjuden på en mycket smarrig paj av Sofia (och Andreas) ... Sen drog vi iväg och kollade när sis och Alex flög luftballong... Usch vad läskigt...
På väg upp lite utanför Jung

Nu har jag precis ätit.... Kvällen blir också lugn,,, skönt det...!!
Imorgon Måste jag iaf ta tag i skolarbetena... Men söndagar är ändå den tråkigaste dagen så det ska nog gå bra tror jag minsann... ! :)

Hej så länge... //Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Läskigt med ballongflyg... Men spännande samtidigt! Hoppas skolarbetena gått bra!! Massa kramar lillasyster ;)

2007-10-21 @ 19:00:30
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0