Jag är en Periodare

Har kommit på ett nytt ord för mig... Periodare... För idag gick körlektionen bättre och snabbar än igår... De gled på fint å även om jag visst gjorde en del misstag så känndes det ända okej. Så imorn får vi se om det är en bra eller dålig dag.... (Nu när Sofia läser detta tänker hon,,, ja det är uppkörningen hon skirver om men så är inte fallet...Jag har körlektion varje dag nu men inget av detta innebär att åka tillvägverket.... Bara så att du vet :P )

Hyllan sen... Man kan inte dra jämt med alla och det gjorde jag verkligen inte idag... =) Men men,, inga tårar från min sida då jag inte bryr mig .. :)

Vidare hem,, pappa och jag gick ut till bilen och gick igenom kontrollerna... :)

Sen kom bror och Sofia med en mycket smarrig smörgåstårta.... Vidare till mormor för att dricka en kopp kaffe... Och nu har jag nyss kollat Desperate housewifes.. Satan vad jag älskar det programmet.. Susan skulle tatt Mike från första början..Och Gaby och Carlos borde bli ihop igen.. Och Lynette ska inte vara med den där äckligt snygga killen utan med sin man..Och därmed basta....!!!

Lite halvt rastlös nu men orkar inte göra någonting heller så....  Prata med Sabina förut, hon och Lina åker till Rom imorgon för att göra sitt projektarbete.. Lyllos dom.. De kommer ha skit kul verkligen ;) Den som ändå visste vad de skulle göra på det satans projektarbetet... Hmm...?? Eh, vi har ju tiden på oss...Kanske inte nej.

Imorn har ja körlektion....Och sen skola,, sen till banken,,, vidare till momor för att äta mat,, låna hennes bil, övningsköra i den med mamma... Göra lite läxor och sen kommer jag nog stensomna förmodligen....!!!

Vill skriva nåt roligt men jag kommer inte på så himla mycket.. Jaja,, år väll tacka för mig då... Hejsan Hoppsan //Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha!! Du kommer ju aldrig berätta när uppkörningen är...så du kommer ju garanterat försöka luras genom att säga att du har massa körlektioner inbokade. Ska allt klura ut när det är... ;) Nädå, men jag får väl hålla tummarna verje dag istället. Jag håller med du angående Desperate Houswifes. Men det blir säkert så till slut... Puss på dej.

2007-10-17 @ 12:00:51
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0