Tro det eller ej.. Jag är Klar...

Jag är faktiskt färdig,, vi sa fem och jag brukar aldrig vara riktigt klar, men tro det eller ej.. Nu sitter jag å väntar på dem.. :) Vill börja dricka men antar att jag blir chauffören som kör och hämtar pizzorna.. Attans... !! :(

Håret på syster blev iaf bra.. :) Inser att jag var riktigt snabb idag... Iof så är inte håret klart men det blir Beccas uppgigt, as usually.. !!

Ne,, vad ska man hitta på nu då??

Ringer nu till Becca å ber henne köpa citroner till tequilan....

Folk är alltid sena... Dom kommer aldrig i tid,, iof så är det inte brottom men trååkigt att sitta här själv och vänta nu juh..

Jaja, får väll slå mig ner vid tv:n å häcka eller nåt..

Skål!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0