Tretton rutor

Det blev träning med sis förut... Skönt att ha gjort nåt vettigt denna dag, visade sig till å med att passet var 75min... Jag tänkte hela tiden fan ja brukar känna när de närmar sig sitt slut, så tänke eh ja har väll inte tränat på så länge.. Men sen skratta bara syster när ja sa de,,, -Varför tror du inte ja sa nåt eller? Tji fick jag iaf.... Men bättre att inte veta.. :)
Syster å Jimmy kom hem till pappa sen å tjötade med oss....
Sen var det dax för Desperate,,, shiit vad jag avudar det programmet eller.. Åååhh, man blir sentimental och känner me de där människorna,, vräkte i mig marabou o cola också så så mycket för den träningen ja...
Å vet ni vad,, de senaste dagarna har ja avancerat upp till storröj... Har klurat som fan,, å nyss hade jag treton ynka rutor.. De kunde bara inte gå fel.. Efter mycket omtanke så gjorde det ändå det..Åh, ja blev så besviken....  Men men, när ja väl klarat det så lär ja väll hitta på nåt nytt som ja ska ge mig tusan på så det kan ju vara lite till då :)
Om man skulle lägga sig,, finns inte mycket annat att välja på... Inget bra på tv:n vad jag vet.... Får väll prata lite med pappsen innan ja nannar.....
Imorn åtta noll noll ska jag vara redo för då hämtar Becca upp mig.. Sen bär det ivääg..!

Sov Gött!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhopp! Vad gullig du är som köpte cola åt sjuklingen...Stackarn sov fortfarande när jag kom hem vid fem. Hoppas han kryar på sej idag!
Vad roligt med Ullared :) Vill oxå... Men det blir nog närmare jul... Ta det lugnt med kundvagnen! Puss puss

2007-11-21 @ 07:04:39
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0