Plugghjälp:)

De blev träning imorse (12) med sis å  mamma,, bas så var inte så ansträngande men jag känner ändå skillnad,, för ja tränar kanske bara en dag i veckan nu :( skärpning usch....

Sen kom sis hem till oss så käkade vi och sen bara så där helt appropå så ringer Sabina och frågar om ja vill komma till henne där hon å Lina sitter å tjötar...

Så jag begav mig hem till Sabina och satt och tjötade.... :) Det var så trevligt så, roligt när folk bara ringer  utan att man bestämmt nåt,, sen hade ja inte träffat Lina på länge heller.... :) Vi pluggade till och med lite,, Sabina asså den människan hon är sååå duktig på engelska,, hon hjälpte mig att hitta rätt ord, läste igenom lite jag skrivit och ändrade på vissa "ord" så att det lät bättre,,, en naturbegåvning av högsta klass faktiskt... Hon har till och med gjort ett sånt där "stud" prov,, Cambridge eller vad det heter .... Så jag uppskattade verkligen den hjälp jag fick.. :)

Nu är jag hemma hos pappa ....  Gör inte så mkt, tänkt att fortsätta på engelsan nu fakikst...

Imorn slutar man halv tolv, sköönt! Jag spenderar så lite tid i skolan så det är inte sant,, menar inte att jag skolkar men vi har inte många lektioner.. Typ 10-14 08-12 12-16 osv... Skönt faktiskt...!!
Sen blir det utgång imorn,,, är himla sugen,,, (just nu iaf) Det blir väll bara jag å två tjejer till kanske fyra,, men det är nästan då man har som roligast.... =)

Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0