Plugg å mormor=)

Imorn är jag ledig igen,, gud vad skönt...Känns knappt som att man går i skolan alls,, vilket känns konstigt,, för man gör ju inte så mycket annat vettigt direkt..

Pappa var här en sväng för en stund sen och fikade lite.. :)

Och om cirkus en timme kommer mormor hit, inte träffat henne på gör länge.. Hon är en sån person man verkligen saknar om man inte träffar henne... Men äntligen äntligen ska hon komma hit :)

Sitter just nu med lite engelska... Såå tråkigt att skriva vad man tycker om en bok å hur de är och sånt.. Lättare att bara skriva avd som hänt ju... Det är så kul, för läraren påstår att ja vart borta sju ggr av åtta... Hmm, nej, jag är inte den som skolkar,, å de vet alla, ja menar Alla.. Men så säger hon att det är.. Så nu har vi haft uppehåll i typ 2-3 månader med engelskan, jag avr inte emd sista lektionen för då var jag i Cypern... Men tydligen så har alla andra fått denna läxan .. Jag fick min i måndags, de fråga mig om jag var klar... Skojj,, en vcka på sig och det är verkligen hur mycket som helst.. Hon påstod att jag inte gick in för skolan längre och att jag själv skulle ta kontakt med henne om vad jag missat.. Men hon har Alltid kommit till mig om jag ska göra nåt när jag har vart borta.... Men nu ska ja ta mig fan göra detta å lämna in så ska hon allt få se.. Kommer vara de som haft de 2-3 månaderna på sig som inte ens är klara.. Så det så!!!

Kanske blir utgång på fredag,, är sådär halvt sugen... Time will tell...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är så jäkla duktig Emelie! Du kommer kunna bli precis vad du vill, det menar jag verkligen. Envis som en åsna och stark som en oxe ;)
Annars är allt bra här, mycket bättre än det varit på länge! Det känns så bra allting!!
I helgen (lördag) ska vi hjälpa min bror att flytta hem från Katrineholm, annars har vi nog inget bestämmt. På fredag har ju Andreas namnsdag så jag tänkte fira honom med lite fika eller så. Du kanske vill komma? Har du något planerat då? Pussar och kramar i mängder.

2007-11-28 @ 18:44:42
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0