Hultan

Min bror har världens bästa tjej.. Så söt, go å underbar på alla sätt.... Du får en alltid att bli glad och vet precis vad du ska säga i de rätta tillfällena.. :) Tack Sofia för att du älskar min bror och för att du alltid finns där!
Ibland blir man bara så glad av ett litet inlägg som jag blev förut... Tack=)

Det blev faktikst inte mycket mer engelska idag.. Mormor stannade tills halv elva. Sen ringde jag Becca och pratade med henne i två timmar om allt och ingenting.. Så skönt att bara tjöta på hur mycket som helst... :)

Precis kollat på en film på youtube när Becca å hennes kille med kompisar var i Hultsfred.. Fy fan så jväal roligt.... Fan vad jag vill dit eller Nu Nu Nu.... Varför är de så puckade så de lägger balen samtidigt.... Jag ahr aldrig haft så roligt.. Det finns många som inte tror på det jag säger, men man vet inte hur kul det är förräns man upplevt det själv.. Jag har alltid velat åka dit men sen första dan när vi satt upp tältet och satt med en cider ska jag faktiskt erkänna att det första jag sa var -Detta är inget för mig jag vill åka hem nu, jag vill inte vara här..... Det ska jag erkänna.. Men sen,,, efter några cider (inte för att det berodde på det haha) så var det så satans kul. Man stannade och pratade med alla, man satte sig bara ner med folk och tjötade, man skämtade med alla, man såg så himla bra uppträden.. Man sov medans regnet forsade ner :P vilket inte var så kul men ändå...
Asså det går inte att beskriva varför det avr så jävla kul.. Man träffade helt enkelt nya "kompisar" för stunden som man hade så ini helvet sköjj med... Man vaknade på morgonen,, såå trött,, fick lite käk i magen och sen var det igång igen... Det var lixsom ingen som brydde sig om hur man såg ut, alla var lika sletna och alla visste om det...
Åhh, vill dit igen, nu, nästa år.. VILL VILL VILL
Någon som är sugen..? Eller någon som är villig att skippa balen för Hultsfred...? Ring 0768.............

Lyssnar på Somebody´s me av Enrique.. Tusan vad bra han är,, och snygg att tillägga....

Utgång lockar mer och mer tror jag bestämt.... Men vi bestämmer aldrig nåt så får väll se.. :) Kan bli så,, mycket möjligt ja.. :)

Nu är det bestämt läggdags!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååååh Emelie... nu kan vi snacka om rörd...har ju tårar i ögonen. Vad du är underbar!! Fortsätt bara vara du så kommer allt gå bra för dej ska du se! Hoppas du får åka till Hultsfred igen :) Puss puss puss

2007-11-29 @ 07:26:18
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0