Hösten?

Varje dag får man höra nya "kärleksproblem"... Känns som om det är invasion i kärleken eller nåt.. Konstigt... Killarna skyller på att elaka, själviska, utnyttjerskor osv.. Medans killarna är oärliga, elaka, själviska osv...
Usch kan abra säga att jag känner med dom och tycker synd om dom..
Precis nu kom jag på att när ja jobba på Vänerstrand en gång så satt vi och prata om detta,, det var förr hösten... Då var det också en massa problem, massa folk som gjorde slut och hade problem.. Tydligen är det denna tiden som mest personer gör slut... Shiit de var ett helt år sen man satt där och tjötade en massa skit... Tiden går fort..
Hursomhelst,, skyller man detta också på hösten..!? Om jag tänker efter så är det mer problem nu mellan mina kompisar med killar och tjejer... Tycker ni som jag?

Imorn är jag ledig och på fredag med. Har egentligen en lektion på fredag men vi är bara sex pers så förhoppningsvis får vi ledigt,, läraren är antagligen i Sthlm och ingen vet när han kommer tillbaka.. Så han aksnke har glömt bort oss.. Hoppas...

Vad ska jag hitta på nu då? Jag kommer inte somna, men har heller inget roligt att göra.. Hmm, kanske en omgång hjärter på blipp... Testa det www.blipp.se måste vara medlem men ändå. Jag är iaf Besatt...

Å imorn? Hmm,, träna iaf med sis... Sova länge, om ja inte tränar 12.. =/ just de...

Är lite lite fest sugen måste jag erkänna. Kommer nog vara sjukt mkt folk ute på fredag.. Men var så satans trökigt förra fredan så kanske bara ska stanna hemma och ta det lugnt.? Eh, det märker man väll..

På lördagen blir det iaf till laga tacos tillsammans med några flickor i klassen.. Myspys så det skriker om det..

Och nästa vecka ska jag på Magnus Uggla också.. Gud vad sköjj... :)

/En längtande Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0