Hjortar

Gårdagen var mycket trevligt... Vi käkade och satt sen framför tv:n då vi glömde att hyra en film.. Men det gick lika bra det... Måste abra berätta nåt av de coolaste.. När vi var på väg hem så fick jag panikbromsa då det stod två hjortar på vägen.. Å de flyttade inte på sig med en gång.... När de väl gick av vägenkollade vi alla åt höger och där stod det kanske 15st till..Inget skämt... Hur coolt som helst.. De bara stod där lugnt och tittade på oss. Jag körde sakta fram och när jag tittade ut till höger stod det kanske 10 st till där... Vi alla blev lika paffa förutom Sofi som bor där hon sa bara -Men gud, ahr ni aldrig sett så många förut? Nästan idiotförklarade oss haha,, de var iaf grymt häftigt att se så många på samma gång...
Varför tog vi inget kort på det... Becca sa att hon ville det men var så många bakom så vi struntade i det... Åh,, vi borde gjort det ändå ju...

Nu har jag precis renskrivit mitt Islam arbete.. Blev riktigt bra om jag får säga det själv.. Funderar på att lägga till lite inom Sverige men jag får se hur jag gör efter att jag duschat...

Mamma & mormor är uppe på julmässan i Hällekis eller vad det nu heter,, var inte intresserad så stannade hemma och skrev klart detta... Gött att vara klar med det.. Lovar att det inte kommer vara många andra bara :(
Hoppas iaf att mormor följer med in på en fika sen så att jag iaf får träffa henne lite...

Nu ska jag hoppa in i duschen.. hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0