Hemma..

Så där då har man varit i Ullared också... Känndes inte som jag hittade så mycket men en del blev det iaf.. Tyckte det var dåligt utbud på nåt sätt, inte så fina kläder,,, lite av allt,, mest tomtar å grejjer.. Men tur var väll de ändå=)
Vi var hemma runt sju kanske,, tänkte att de var lika bra att packa upp allt så nu har jag rensat garderober, strumplåda, trosor o allt man kan tänka sig.... Fattar inte hur jag fått plats med alla kläder, nu lär jag fylla en del G-kås kassar iaf med kläderna som åker till barnen i Afrika eller vart de nu är...
En ynka julklapp fick jag köpt... Har så dålig fantasi, letade men hittade ändå inget... En klapp kom jag på på vägen hem ..... Sen är de snart klart=)

Ne om man skulle kolla lite tv,,, eller försöka sig på röj, eller göra lite läxa.....

Tjipp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0