Gå upp för Glamour...

Idag har varit en lugn dag.... Har skirvit klart hela vingrejjsen nu, la till lite och flikade in bilder.... Så nu är det bara att vänta på powepoints redovisningen...
Åkte hem till pappa runt sju och har sen bara suttit vid tv:n och slappat.. Sis kom förbi en sväng också..

Imorn är en sköön dag,, börjar först 12,50.. Så tänkte jag skulle vara duktig och gå upp runt 10,45...Eller duktig,, Göra mig iordning, äta och sen kolla på Glamour innan jag åker till skolan..
Det är sjukt bra,, samtidigt som det är sjukt töntigt då det kan gå veckor och man fortfarande hänger med.. Men nu har ja inte sett det på en vecka tror jag inte och jag lääängtar... Går ju 17,45 varje dag men jag glömmer hela tiden bort det.. Kommer på det sent på kvällen och tänkar att imorn, imorn ska jag se på det.. Men icke..
Så förhoppningsvis kommer jag upp imorgon för att kunna se på det... :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

*suck* Glamour är inte bra Emelie... Inte bra.
Puss på dej i alla fall.

2007-11-08 @ 17:18:43
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0