G´morn

Jag gick upp för en timme sen å bestämde att med syster att vi tränar tolv istället för ikväll,, så har man det gjort...
Mamma var inte hemma, bilnyckeln var inte hemme... Nehe, vart fan är människan?
Så jag pälsade på mig en massa kläder för att cykla dit bort.. Kan meddela att jag Hatar att cykla... Men då kommer mamma in genom dörren som en räddande ängel...
Så nu ska hon också med,, så tar vi bilen... Tjoho.
Ja vet det är hemskt, man kan inte bli mycket latare.. Men om man tränar då tycker jag att man förtjänar att ta bilen...

/En förslappad Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tjingeling pling.
Förslappad? Var då nånstans? Du är ju en riktig liten hurtbulle du... :) Funderar på att hälsa på mormor och morfar ikväll men inget bestämmt...får se vad jkag orkar, vi kan väl höras? Vore trevligt med fint besök!! Puss på dej.

2007-11-15 @ 12:58:18
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0