Stan, plugg, tv, nana

Jösses jag har suttit med menyer,, å ja e totalt slut,, ahde velat fixat kalrt å lämnat in imorn så skulle ja haft det gjort, de ska ju inte in förräns långt efter jul men är skönt att slippa det.. Men var mer att göra än jag trodde, så har räknat om å renskrivit skiten så får meila lärarn så får hon säga sitt (hon lämnar alltid tillbaka menyerna tre ggr till varje person,, alltid finns det nåt att klaga på).. Jag får helt enkelt skriva inköpslista, prisberäkna å fixa personalmaten när hon sagt sitt och lämna in efter lovet... Pust... Det låter som det går på ett kvick men det är mer än man tror.. Färger, kombination, maten, bla bla bla ....

Skolan idag var lugnt,, fick tillbaks champagne provet plus betyg på några arbeten,, de nu man känner fan vad skönt,, det var värt mödan... Gött för av den lärarn känner man sig värd varenda kritik och vill då göra det dubbelt så bra.. .:)

Sen gick jag till Fifflers med två flickor... Vi skulle gått på stan lite men satt där i säkert över en timme å mer och bara tjöta.... :) Varmare så...
Sen gick jag till Kopparsalongen och klippte mig... Hade de vart 3 centimeter längre så hade de varet kanon,, men men det växer ju ut....Tänk att bara vara så där super nöjd nån gång när man går därifrån.... Sker väll nån gång i livet.. Men en mkt trevlig frisör och som sagt,, det växer ut och man vänjer sig...

Sen skulle vi gått på stan men efter att jag köpt en almanacka gick vi istället till 3B och tog en kaffe innan skjutsen för Becca kom...

Sen har ja hållt på med dessa menyer och kollat på Bonde söker fru,, och Glamour, inte att glömma... Erkänns nu Sofia,, du har saknat det..!? Men imorn kommer ni å då kan du se det.. :P haha...

Nu blir att krama kudden för min del,, har ju bara avslutning imorn med start 08,30 så det ska allt fixa sig.. :)

Tjopp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0