Städar time

Dagen sprang iväg fortare än kvickt... Vaknade inte förräns halv tolv,, å sen bad jag pappa att hämta mig...
Han tog lite extra tid hos Gunnar så han kom nog inte förräns halv två kanske..
Sen hade jag pratat med mormor som njöd in oss på fika.. Så dit åkte vi och bjöd på hela sju sorters kakor.. Ofint att tacka nej så jag smakade på allt smaskens hon bakat.. :)

Hemme typ halv fem, började bädda rent och åkte sen ill ÖB och köpte allrent,, bäst att ha för mycket än för lite.. Retligt om de skulle ta slut när man håller på å städar..
Nu är iaf övervåningen förutom toalleten klar...
Så funderar på om ja ska ta nedervåningen eller toan först? Tvött maskinen är på och eftersom ja går lös med slangen där inne (Vilket kanske inte är bra!?) så är jag lite rädd för det elektriska så att säga..
Får bli undervåningen,, där finns bättre stereo också..  ;) Så så får det bli..

Städhumöret är sådär faktiskt,, så messa sis å fråga om ja ville dit... Men känner att ja Måste bli klar här först,, så om hon orkar vänta två timmar eller nåt mer så kilar jag dit sen... Tiden utvisar det....

Nu ska jag fortsätta i städningen.... Tjopp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0