Slöarda

Idag var det menyskrivning 8-11..

Sen begav jag mig fram till stan,, var så hungrig så jag, mormor å mamma kilade in på henry´s och fikade :) Deras grillade kyckling toastar e så gudomligt goda...
Det blev sen en snabbis på stan,, kilade in i den där "glas" affären eller vad det är mitt emot H&M där de köpte tre glas, varav två var till mig i julklapp... Spara dom å sälja dom dyrt sen är min plan, får väll se hur det är med det... Men önskar mig inget speciellt så då blir de Moment glasen istället,, de e ju snart klart nu så... :)
Sen kilade vi in på Gina,, första gången för mig.. Prövade lite klänningar men usch de var ingen jag fastnade för.. De är den där silvriga å den e sååå snygg men på mej ser det ut som hej kom å hjälp.. Ja skulle ju kunna gå i den å dölja om jag var gravid får så ser det verkligen ut .... haha,, ballong är snyggt, men inget för moi tyvärr..

Gud vad kallt det var idag då..Usch... Cyklade hem till pappa i kylan.. Startade med att kolla Svensson, Svensson som ja missa i lördags och vilade sen lite...
Sen tog jag itu med toalletten så nu är det färdigt.. :)

Annars har ja inte gjort så mkt,, borde skriva religionen men då har ja ju pappren hemma tyvärr... Man borde ha dubbelt av allt när man bor på två ställen, man glömmer alltid nånting....

Nu ska jag kika runt på internet ett tag å sen ska jag äta chokladpudding med pappa.. Såå gött så :)

Tjopp  Tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0