Plötsligt händer det..

Order om att uppdatera... host.. Det händer ju ingenting.. Eller det händer en massa.. Njae.. Överdrivet...

Helgen var så lugn,, plogade mig igenom böcker typ... Ska inte klaga för hade ingen ork eller så...  Den är bara borta,, vill inte, orkar inte, usch!!  Skyller återigen på vädret..


Å vad ska jag uppdatera om? Igår var jag bara hemma,, borde pluggat men började istället på "nya" Potter boken...Den sjätte... Snälla Sabina kom förbi med den och tjötade ett tag... Varför ses man inte oftare? Eller vi ses ju men inte så jätte ofta,, för att ingen av oss har orken... Känns som om de e ingen som orkar, ingen som vill... Helst av allt skulle jag vilja gå i idé på ett bibliotek eller nåt liknande..

Senare kom bror förbi på en fika.. :) Tjötade och önskade trevlig resa och så...

Tyvärr drog jag lite snabbt därifrån och träffade dessa två muppar  Hade ingen bra bild men de e så söta...!!
Igår var en sån dag då jag verkligen behövde dessa två... De gjorde det bästa å åkte till donken där vi köpte glass och pratade, pratade och pratade.... Tack, tack, tack!! :)

Varför är det så svårt att prata om känslor eller speciella saker..? När det är som värst då bara skrattar jag,, folk tror jag är galen men vad fan ska man göra.. Lipa är inget allternativ i varje fall... Borde kanske vara det, men nej,, that´s not me...
Jag vill vara som några ja känenr som bara bla bla bal så här är det,, böla... Jag vill kunna bli tröstad,, men de kan jag inte,, usch närkontakt,, kramar å sån skit.... Det är jobbogt... Bläää
Hursomhelst... Dessa två är änglar med hjärtan av guld...!!

Senare hade jag ett samtal med Mrs. oskyldig... Hon e för wonderbar... Åter igen, Sabina... Vi är såå olika,, men ändå vet hon alltid vad hon ska säga... :) Vi prata om allt å ingenting.. Antingen blir det utgång på fredag eller en harry potter film,, Sabina röstade nog för filmen,, och jag för utgång,, så kanske blir Lina som avgör om hon följer med... :)

Ja funderade på att träna idag,, men jag orkade inte, jag ville inte, jag sket i det...
Tänkte att ja faktiskt hade prov imorn,, vilket jag iof har pluggat lite på.. Champagne... Lite intressant så lite har nog gått in.. Har ju kvällen kvar... !

Sen är de säsongsavlutning på det bästa av det bästa....
image21
Kan inte få nog,, vill inte att de ska sluta... Men men,, mer tid för hmm? internet... tragiskt..

Nåt annat som är tragiskt är att ingen vet att ja har denna blogg... Jag har faktistk tien sagt det till nån,, Sofia vet,, å några andra men inga kompisar/bekanta... Knasigt... Har bara inte sagt det,, ingen annan som har en blogg vad jag känner till... Lite tråkigt men men,, en vacker dag,, en vacker dag...

Detta måste bli ett bra inlägg känner jag,, vill ju glädja Sofia när är som mest inne i sin packning.. :P

Hmm, nåt annat,, inget som händer men har ni nån gång bara velat ändra en person? No har tyckt om nån såå mkt på nästan alla sätt men ändå hatar ni hur kanske trög, elak, blåst ja avd som helst en person är... Jag har nog alltid trott att jag har kunnat ändra en person,, och så visar det sig att nej, denna gången gick det inte.. Å man blir så satans arg på sig själv.. En enda liten detalj så hade personen varit perfekt.. Perfekta kompisen eller vad som helst.. Men det gick bara inte.. Man måste inse att man har misslyckats men sen då? Det blir aldrig en sån där perfekt "relation" mellan er.... Om man inte kan bortse från det där lilla eller stora problemet ska man bara kasta personen till lejonen men kunskapen om att de kommer förstöra så mycket för både sig själva och andra... !?
Nu låter det som om jag är besatt av detta, men tänk efter, det är bara en tanke... Nån ni tycker om,, ett litet fel, å ni vill verkligen att den personen ska inse att det är Fel att "vara sån, bete sig så" eller vad som helst..
Kanske är det bara min hjärna som spökar... Men men,, onaturliga kraft, kom till mig och låt mig ändra denna underbara person...!!!

Ne ni,, vidare till champagne plugg minsann... (För övrigt, detta förstår champagnen totalt,, ni kommer aldrig få denna rätta aromen om det låter så mycket som ett litet plopp när ni öppnar flaskan... Tänk på det på semestern Sofia.. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0