Middag hos mormor

Blir det om en timme ungefär,, har inte sett henne på rätt länge så läntar nu! :)
Idolfinalen är ju idag, vilket jag hade velat sett, men med lite tur kanske tv:n slås på där borta också,, med tanke på att mormor har nämnt att hon gillar det... hehe

Skola idag,, var riktigt segt faktikst,, men gick rätt fort då vi planerade vår BonneRunda,, fy fan vad skönt.. Alla säger att de kan fixa buss å chaufför gratis å att de kan fixa allt, man ber att de ska kolla upp skiten men ingen händer,, så jag erbjöd mig att kolla... Ringde Ahléns,, vilket folk inte tyckte då de kunde fixa gratis som sagt... Men det var så gott som gratis då det kostade 150:- spänn, som hittat.... ! ;) Får väll kanske ge emr emd tanke på hur mååånga vi ska till då.... Men den 7 juni blir iaf bonnerundan av,, ett steg närmare student planeringen..! ;)
Ett himla liv om vilka lärare man ska besöka,, folk inser inte att om det bara är en som gillar en lärare så vill ingen åka dit så efter ett j*vla liv rent ut sagt, så ska vi till Alla lärarna... Jösses,, åka omväg till Kålland känns aningen ovärt med tanke på att vi ska till hela 16 pers den dan.. Men men,, de var bara för mig att knipa...
Jag har faktiskt ltie svårt för sånt.. Det finns en som jag hatar så mycket, som jag själv asner bara gör livet surt för oss, som inte ens undervisar oss längre,,, det finns en som ja vet kanske fler som dock gillar denna personen.. Sånt har ja skti svårt för.. Jag inser inte riktigt att nån kan tycka så mycekt tvärtemot mig ... Haha... Mobbat ja, nåt jag behöver tänka på ja... Men men,, jag uttrycker mina känslor så där lagom klantigt å sen blir det som det blir... :)

Nu rinner tiden iväg så jag ska hoppa in i duschen.... :) Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0