Lördagen går mot sitt slut...


På smällen
Denna film var det vi såg,, riktigt rolig å bra film... Lite kärleksfilm,, eller nått... Fatta bara inte varför hon inte gjorde abort,, men men,, de belv ju iaf inlooove som vanligt och filmen slutade lyckligt.. :)

Sitter å lyssnar på Evanescence,, som vanligt ... Fy tusan vad bra de är... Finns ingen som kan göra bättre musik,, plus att ja har en låt som de egentligen inte skulle släppt...Inte illa, inte illa.. Sjukt bra..
För att förgylla er lördagskväll så får ni också en bild på världens vackraste å finaste kvinna:
image30Amy Lee så underbart fin...

Mer roligare blir nog inte den här fredagen...
Jo jag kan dela med mig av en sjukt rolig sak...
Skriver med en "bekant" killkompis på msn,, å han behandlar mig som en treåring ungefär... haha
De hade tatt slut med hans bror tjej å visst de e skit jobbigt... Så skrev jag typ usch låter jobbigt... Å han beskrev typ men du vet de har hund, de e jul bla bla bla.. Som om ja inte fatta... Vill inte lägga mig i med tanke på att ja knappt känner männskan... Jösses..
Men men, man ska väll ge alla en chans eller hur är det...!

Vill skriva nåt kul men kommer knappt på nåt just nu....
Ne usch är för trött för att sitta här men spec för att sitta på msn,,, bäst att logga ut innan man strular till det nu :)

Natti natti å Tjopp tjopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0