Helvetes otursamma dag....!!!

Vilken dag... Fy fan...

Började med att jag var sååå trött imorse och tänkte stanna hemma (vilket jag borde gjrot) men hävde mig upp halv åtta å gjorde mig klar på 35 minuter...
Mormor hämtade oss & jag blev chaufför...  Vi åkte till Tråvad och hämtade moster Pernilla...
Efter 10 minuter såg vi att poliserna stod lägre fram,, när ja såg att de skulle vinka in mig höll jag på att skita ner mig, hjärtat slog i 120 ,, var såå nervös trots att ja visste att ja inte gjort nåt fel... Var så nervös att ja vevade ner fel ruta, öppnade dörren och stängde och nästan stammade när ja prata med dom plus att ja asgarva hela tiden,, nästan så att jag förstod om ja åkte fast för att de trodde att ja var hög...
Visade iaf "lappen" och fick blås,, känndes som en evighet att blåsa,, trodde inte ja hade så stora lungor...
Men det gick iaf bra, de gratulerade till körkortet och önskade oss en trevlig resa..

Vidare mot Götet....

Vi sitter och tjötar som mest, ja vänder huvudet snett bakåt,, vänder mig mot vägen... Poff, ett stort ljussken... Först trodde jag att åskan slog ner precis framför oss när Alla bara-Helvete jävla skit Hur fort kör du?
Då kom ja på,, aj aj aj,, en kamera... Körde i 90,, när det innan vart en skylt om att de var 70.. Ingen av oss såg dock den skylten men kunde ganska snabbt inse att det var alldeles föör fort...
Jävla skit rent ut sagt...

Vi hämtade sen upp mormors kompis,,, hon skulle köra först för hon "kunde" ju vägen... Eller inte, kom in i tingstanstunnelen och körde värsta omvägarna så tog väll typ en timme till.. Stanna mitt på motorvägen jösses... Då var det bara att gasa om å skita i om de hann med....

Väl framme var det faktiskt rätt mycigt,, ja köpte inte någonting, men vi fikade fick se en "parad" eller vad det heter, fikade och bara mös...

Sen begav vi oss hemmåt, det kurade i magen så svängde in vid det gyllene M:et...
Det var väntetid på ta mig fan allt, började med att jag fick fel storlek på drickan vilket irriterar mig som som fan..
Efter tre bett på hamburgaren märkte jag att den var röd,,, ilade fram till kassan och frågade vad fan dom höll på med... Honsa inte ens ursäkta eller nåt utan  gav mig en ny, jag bad att få en chees burgare men skulle ta tio minuter så fick en ny Mc´Feast,, trodde jag ne då hade jag fått nån annan jävla hambugare... Jag var så arg så det rök ur öronen, sprang före i kön och frågade vad fan det var frågan om.. Hon påstod att de var en sen jag beställt men i helvete,,, sen kom iaf chefen springandeoch frågade vad det var frågan om, hon var mkt trevliare...  Bad om ursäkt och sa att självklart skulle jag få en cheesburgare.. Ingen väntetid där inte...  Fick till och med pengar tillbaka plus ett antal ursäkter....
Jävla översittare.. Var samma sak sist....
Var så jävla äcklad så tog ett bett på cheesburgaren och gav den sen till mamma,, helvet vad sur jag var!!

Sen begav vi oss iaf hemåt....
Dagen var väll okej men stör mig som fan om ja förlorar körkoretet... Böten var på 2,400:- läste jag på nätet.. Och jag skiter i om de så är 10,000:- bara jag slipper bli av med det och få två års väntetid..Isf vet ifan vad jag tar mig till....
De flesta påstår att de bara ksickar hem bötern och sen är det bra..
Men om de ser att jag är så ung kanske de vill få reda på vem jag är med tanke på att det ändå var 20km för fort...
Bara att hålla tummarna..!

Som en klok person sa... Skit i hur det blir,, låt det bli som det blir men tänk inte på det....Ska i varje fall försöka...

Är så arg så ansiktet är illrött,, jävla skit.... :(

Känns som om jag har en massa att göra denna vecka ju... Jobbigt...

JULSCHEMA
Måndag: skola, stan med sis, baka juldogis med mamma, mormor å sis
Tisdag:skola,  städa toaletten hos pappa!?. plugga
Onsdag: skola, plugga
Torsdag: avslutning i skolan, fika med flickorna på stan å kanske göra nåt, göra marmelad å ge bort i julklapp!?
Fredag: städa mitt rum!?, byta julklapp med Sabina!?
Lördag: Ullared!?
Söndag: Sova uuut, mormor och marti kommer och ska käka...

Alla med !? et ja inte säkert när jag ska göra... Är kanske inte så mycket men känns så :( Gaah , vad tråkigt,, allt detta ståhej med jul... Lägg ner skiten...
Vet inte riktigt vad jag ska göra på jul heller..  Har inte riktigt bestämt hur jag ska ha det.. Det återstår väll att se... Har egentligen lite planer, men vet inte va jag vill eller orde göra...We´ll se...!
Har inte nåt att ha på mig på jul eller juldan heller.. Inte bestämt vilka jag ska ut med på juldan & heller inte bestämt vad jag/vi ska göra på nyår,, fan det msåte börjas att planera här för tusan..

Usch nu ska ja tjöta lite med pappa, läsa lite och sen sova... Har vart så irriterad idag så jag komer nog att stensomna med en gång....!! Hoppas de iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0